لیگ ملت‌های والیبال| شاگردان عطایی اسلوونی را به زانو درآوردند/ ایران در یک قدمی صعود به دور نهایی

20:57 - 17 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۹۷۹۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین دیدار خود از دور مقدماتی لیگ ملت‌های 2022 اسلوونی را از پیش رو برداشت.

خبرگزاری میزان - روز چهارم از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ امروز (چهارشنبه) آغاز شد که در یکی از مهمترین بازی‌ها تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین دیدار خود از ساعت 19:30 در حالی در گدانسک به مصاف تیم اسلوونی رفت که هر دو تیم با توجه به جایگاه‌شان در جدول به پیروزی در این بازی برای صعود به دور نهایی نیاز مبرم داشتند که در پایان شاگردان بهروز عطایی موفق شدند با نتیجه قاطع 3 بر صفر از سد رقیب اروپایی خود بگذرند تا ایران با کسب ششمین برد خود 17 امتیازی شود و با ایستادن در رده هشتم در یک قدمی راهیابی به دور نهایی قرار گرفت.

ست‌های این بازی با امتیازهای 26-24، 25-14 و 25-21 به سود ایران پایان یافت تا اسلوونی با قبول این باخت با پنج برد و 19 امتیاز به رده نهم سقوط کند.

میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، محمدطاهر وادی، مهدی جلوه، امیرحسین توخته، صابر اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور در پست لیبرو ترکیب آغاز کننده ایران مقابل اسلوونی بودند.

همچنین در پایان این بازی امین اسماعیل‌نژاد با کسب 14 امتیاز بهترین بازیکن دیدار با اسلوونی شد و در کنار وی میلاد عبادی‌پور با 12 امتیاز دیگر بازیکن تأثیرگذار ایران بود. همچنین در سوی مقابل سبولیچ با 11 امتیاز بهترین بازیکن اسلوونی بود.

همچنین صبح امروز آرژانتین با نتیجه 3 بر یک استرالیا را از پیش رو برداشت تا همچنان به صعود به دور نهایی امیدوار باشد و در مهمترین دیدار فرانسه با حساب 3 بر صفر برزیل را شکست داد تا خروس‌ها با کسب هشتمین برد خود 25 امتیازی شوند به صدر جدول صعود کنند. ژاپن هم با پیروزی 3 بر یک مقابل کانادا هفتمین برد خود را کسب کرد و صعودش به مرحله نهایی را قطعی کرد. بلغارستان هم با همین نتیجه هلند را شکست داد.

در آخرین بازی‌ امروز و از ساعت 22:30 تیم ملی ایتالیا به مصاف صربستان می‌رود.

تیم ملی والیبال فردا (شنبه) در دوازدهمین و آخرین دیدار خود از دور مقدماتی از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف صربستان خواهد رفت.

*آمار دیدار تیم‌های ایران و اسلوونی:

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *